پست کده

برسی مطالب مختلف از گوشه به گوشه جهان!

پست کده

برسی مطالب مختلف از گوشه به گوشه جهان!

فرچه شویی سرامیک چیست؟

یکی از روش‌های نوین برای تمیزکاری سرامیک‌ها استفاده از فرچه زنی با دستگاه است. این روش، شست و شوی سطح سرامیک با استفاده از فرچه‌های خاص را فراهم می‌کند. علاوه بر سرامیک، می‌توان با استفاده از این روش، سنگ‌ها را نیز تمیز کرد. اما به دلیل امکان کفسابی سنگ‌ها، معمولاً از فرچه شویی برای سرامیک و از کفسابی برای سنگ‌ها استفاده می‌شود. با این حال، در برخی موارد، فرچه شویی برای سنگ‌ها بهتر از کفسابی است. در واقع، فرچه شویی به عنوان یکی از روش‌های کفشویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین، اغلب اصطلاحات "کفشویی" و "فرچه شویی" معادل هم هستند، اما با معانی مشخصی از نظر فنی به کار می‌روند.


‫فرچه شویی سرامیک -فرچه شویی سرامیک چیست ...‬‎


 
اصول و قواعد اساسی برای فرچه زدن سرامیک

فعالیت‌های کفشویی و فرچه شویی سرامیک و انواع سطوح همچنین اصول و قواعد خود را دارند، و اگر به درستی انجام نشوند ممکن است به سرامیک و سنگ آسیب برسانند. این مسئله به ویژه برای سرامیک بسیار حائز اهمیت است، زیرا در صورت خراب شدن سنگ می‌توان آن را ترمیم کرد، اما برای سرامیک این امکان وجود ندارد و خسارت قابل توجهی وارد می‌شود. اما چگونه می‌توانید از این موضوع جلوگیری کنید؟

مواد و نوع فرچه باید با توجه به نوع سنگ و سرامیک انتخاب شود. اگر تشخیص متخصص درست باشد، نه تنها به سنگ و سرامیک آسیب وارد نمی‌شود، بلکه سرامیک‌ها نیز براق و زیبا می‌شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مرکز معتبری برای این کار پیدا کنید. مرکز صدفساب برای کیفیت کار ضمانت ارائه می‌دهد، تا مشتریان گرامی از آرامش خاطر برخوردار شوند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد