پست کده

برسی مطالب مختلف از گوشه به گوشه جهان!

پست کده

برسی مطالب مختلف از گوشه به گوشه جهان!

معرفی ۵ مدل از جدیدترین لپ تاپ های ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۳

لپ تاپ ها از جمله وسایل الکترونیکی هستند که هر روز در حال پیشرفت و تکامل هستند. هر ساله شاهد عرضه مدل های جدیدی از لپ تاپ ها هستیم که دارای ویژگی ها و قابلیت های بیشتری نسبت به نسل های قبلی خود هستند. در این مقاله قصد داریم ۵ مدل از جدیدترین لپ تاپ های ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۳ را معرفی کنیم که در زمینه های مختلف از جمله سرعت، طراحی، صفحه نمایش، باطری و قیمت برجسته هستند.

1.HP Spectre x360 13.5″

این لپ تاپ یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که به دنبال یک لپ تاپ سبک، زیبا و قدرتمند هستند. این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش لمسی ۱۳.۵ اینچی با وضوح ۱۹۲۰×۱۲۸۰ پیکسل است که تصاویر را با رنگ ها و جزئیات بالا نشان می دهد. این لپ تاپ همچنین قابلیت تبدیل شدن به یک تبلت را دارد و می توانید با استفاده از قلم لمسی به راحتی نوشتن، طراحی و انجام کارهای دیگر را انجام دهید. این لپ تاپ از پردازنده های نسل ۱۱ اینتل کور i5 یا i7 بهره می برد که عملکرد بالا و مصرف کم انرژی را فراهم می کنند. حافظه رم این لپ تاپ ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت است. باطری این لپ تاپ نیز می تواند تا ۱۲ ساعت کار کند و با استفاده از شارژ سریع در ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ شود. قیمت این لپ تاپ حدود ۱۴۰۰ دلار است.


 

 


2. Apple MacBook Air (M2, 2022)



این لپ تاپ اپل جدید یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین لپ تاپ های سال ۲۰۲۳ بوده است. این لپ تاپ از چیپ M2 اپل استفاده می کند که یک چیپ همه کاره است و شامل پردازنده، گرافیک، رم و حافظه است. این چیپ باعث می شود که این لپ تاپ عملکرد فوق العاده ای داشته باشد و همچنین مصرف انرژی کمتری داشته باشد. صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۳.۳ اینچی با وضوح ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل است که تصاویر را با کیفیت بالا و رنگ های زنده ای نشان می دهد. این لپ تاپ دارای ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است. باطری این لپ تاپ نیز می تواند تا ۱۸ ساعت کار کند و با استفاده از شارژ سریع در ۲ ساعت کاملا شارژ شود. قیمت این لپ تاپ حدود ۱۲۶۰ دلار است.


3. Acer Aspire 3 (A315-24P)



این لپ تاپ یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که به دنبال یک لپ تاپ ارزان و با کیفیت هستند. این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با وضوح ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل است که برای کارهای روزمره و تماشای فیلم و سریال مناسب است. این لپ تاپ ایسر  از پردازنده اینتل کور i3 نسل ۱۱ بهره می برد که عملکرد مناسبی را ارائه می دهد. حافظه رم این لپ تاپ ۴ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت است. باطری این لپ تاپ نیز می تواند تا ۶ ساعت کار کند. قیمت این لپ تاپ حدود ۳۷۰ دلار است.




4. Asus Chromebook Plus CX34



این لپ تاپ یکی از بهترین های ایسوس مدل کروم بوک است که با سیستم عامل کروم او اس کار می کند. این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل است که می تواند ۳۶۰ درجه چرخیده شود و به یک تبلت تبدیل شود. این لپ تاپ از پردازنده اینتل سلرون N4500 بهره می برد که عملکرد مناسبی را برای کارهای اینترنتی و اداری ارائه می دهد. حافظه رم این لپ تاپ ۴ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت است. باطری این لپ تاپ نیز می تواند تا ۱۰ ساعت کار کند. قیمت این لپ تاپ حدود ۴۵۰ دلار است.



5. Dell XPS 15 (9510)




این لپ تاپ یکی از قوی ترین و زیبا ترین لپ تاپ های بازار است که برای کسانی که به دنبال یک لپ تاپ حرفه ای و گرافیکی هستند مناسب است. این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با وضوح ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل است که تصاویر را با کیفیت فوق العاده و رنگ های واقع گرایانه ای نشان می دهد. این لپ تاپ از پردازنده های نسل ۱۱ اینتل کور i5، i7 یا i9 بهره می برد که عملکرد بسیار بالا و سریعی را ارائه می دهند. حافظه رم این لپ تاپ ۸، ۱۶، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۲۵۶، ۵۱۲، ۱ یا ۲ ترابایت است. این لپ تاپ همچنین دارای یک کارت گرافیک انویدیا جی فورس RTX 3050 Ti است که می تواند بازی ها و نرم افزارهای سنگین را به راحتی اجرا کند. باطری این لپ تاپ نیز می تواند تا ۱۳ ساعت کار کند. قیمت این لپ تاپ حدود ۱۸۰۰ دلار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد