پست کده

برسی مطالب مختلف از گوشه به گوشه جهان!

پست کده

برسی مطالب مختلف از گوشه به گوشه جهان!

3 لپ تاپ های هیبریدی اچ پی


 برند اچ می چندین مدل از لپ تاپ های هیبریدی لمسی دارد که می‌توانند برای کاربرانی که به دنبال یک دستگاه چند منظوره و قابل تغییر هستند، مناسب باشند. برخی از این مدل‌ها عبارتند از:

1- HP Chromebook x360 14

 این لپ تاپ یکی از بهترین گزینه ها برای کاربرانی است که به دنبال یک دستگاه ساده، سریع و ارزان هستند. این لپ تاپ با داشتن یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی FHD با روکش گوریلا گلس ۳، پردازنده اینتل Core i3 ۱۰۱۱۰U، حافظه رم ۸ گیگابایت، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت eMMC و کارت گرافیک اینتل UHD Graphics، عملکرد خوبی را در اجرای برنامه های وب و اپلیکیشن های کروم ارائه می‌دهد. این لپ تاپ از سیستم عامل کروم اجرا می‌شود و می‌تواند به راحتی با اکانت گوگل همگام سازی شود. این لپ تاپ دارای یک باتری با ظرفیت ۶۰ وات ساعت است که می‌تواند تا ۱۴ ساعت کار کند و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.




  

2- HP Envy x360 15

 این لپ تاپ یکی از بهترین گزینه ها برای کاربرانی است که به دنبال یک دستگاه قدرتمند و اقتصادی هستند. این لپ تاپ  اچ پی با داشتن یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی FHD با روکش گوریلا گلس ۴، پردازنده AMD Ryzen 7 ۵۷۰۰U، حافظه رم ۱۶ گیگابایت، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت SSD و کارت گرافیک AMD Radeon RX Vega ۱۰، عملکرد بالایی را در اجرای برنامه های سنگین و بازی های اخیر ارائه می‌دهد. این لپ تاپ از قلم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در حالت تبلت برای انجام کارهای گرافیکی و طراحی مورد استفاده قرار گیرد. این لپ تاپ دارای یک باتری با ظرفیت ۵۱ وات ساعت است که می‌تواند تا ۱۳ ساعت کار کند و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. صفحه کلید این لپ تاپ نیز بسیار راحت و نرم است و دارای یک تاچ پد بزرگ و حساس می‌باشد. سیستم صوتی این لپ تاپ نیز از دو بلندگوی استریو با کیفیت بالا تشکیل شده است که صدایی شفاف و قوی را تولید می‌کنند.






3- HP Pavilion x360 14

این لپ تاپ یکی از محصولات محبوب و پرفروش برند اچ پی است که با داشتن یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی FHD با روکش گوریلا گلس ۳، پردازنده اینتل Core i5 ۱۱۳۵G7، حافظه رم ۸ گیگابایت، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت SSD و کارت گرافیک اینتل Iris Xe، عملکرد خوبی را در اجرای برنامه های روزمره و بازی های سبک ارائه می‌دهد. این لپ تاپ از قلم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در حالت تبلت برای انجام کارهای گرافیکی و طراحی مورد استفاده قرار گیرد. این لپ تاپ دارای یک باتری با ظرفیت ۴۳ وات ساعت است که می‌تواند تا ۹ ساعت کار کند و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. صفحه کلید این لپ تاپ نیز بسیار راحت و نرم است و دارای یک تاچ پد بزرگ و حساس می‌باشد. سیستم صوتی این لپ تاپ نیز از دو بلندگوی استریو با کیفیت بالا تشکیل شده است که صدایی شفاف و قوی را تولید می‌کنند.







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد