پست کده

برسی مطالب مختلف از گوشه به گوشه جهان!

پست کده

برسی مطالب مختلف از گوشه به گوشه جهان!

پنج ایده جالب برای نوشتن بلاگری در استوری اینستاگرام!


یکی از مشکلات بزرگ پیج های اینستاگرام، بحث بلاگری کردن آنهاست. اما چیزی که شاید حتی گاهی خود منم جدی نمی‌گرفتمش، همین موضوع بلاگری کردن داخل استوری هاست. با پست ها و استوری های خود، مخاطب را به پیج خود جذب می‌کنیم. اما برای بالا بردن کیفیت دنبال کننده های خود، باید زمان و ارزش برای استوری های خود بگذاریم. در وب سایت تی جی پلاس، چند ایده جهت پیشرفت پیج اینستاگرام شما را معرفی می‌کنیم.




۱. فعالیت ورزشی روزانه

ورزش غیر از این که پر از حس خوبه، باعث می‌شود بک گراند استوری های شما متغیر باشد و مخاطب عاشق همین تغییر تنوع می‌شود. کافیست یک گزارش کوچک از وزن و کالری که سوزاندید را روی استوری ثبت کنید. ورزش کردن کار هیجانی هستش و استوری باعث می‌شود حس و هیجانات به مخاطب منتقل بشود. اصولاً همه آدم ها از حس خوب خوششان می‌آید و وقتی استوری شما را می‌بینند، درگیرش می‌شوند. اگر اهل ورزش نیستید، سعی کنید لایف استایل بلاگری خود را به خاطر رشد اینستاگرامتان، با ورزش کردن ترکیب کنید.
 

 
۲. صبحانه خوردن

اینو به شدت جدی می‌گویم. من از صبحانه خوردن متنفر بودم، اما از وقتی دارم روزمرگی هایم را توی استوری ها می‌گذارم، شب ها قبل از خواب ذوق صبح بیدار شدن و صبحانه خوردن را دارم. ذوق اینو دارم که پنیر را از ظرف پنیر در بیاورم و بگذارم در پیشدستی خودم و کنار آن تخم مرغ آب پز بچینم و ۲ تا دونه گردو بگذارم تا صبحانه کوچولوی خودم را با دوستان و مخاطبان به اشتراک بگذارم. و چه عجیب که اشتهام برای خوردن صبحانه چندین برابر شده و چقدر برای مخاطب حس خوبی دارد دیدن این انرژی صبحگاهی.

۳. نکات آشپزی

آشپزی یکی از موضوعات محبوب در استوری های اینستاگرام است. با نشان دادن تکنیک های آشپزی، نکات تغذیه، غذاهای جدید و سالم و غیره، مخاطبان خود را به پیج خود جذب کنید. همچنین، می‌توانید از استوری های خود برای نشان دادن غذاهایی که در خانه تهیه کرده‌اید، استفاده کنید.


✔️ آشنایی با هوش مصنوعی گوگل


۴. تجربه یک سفر

اگر شما به یک سفر جذاب رفته اید، می‌توانید از استوری های خود برای نشان دادن تجربیات خود استفاده کنید. با نشان دادن تصاویر و فیلم هایی از جاذبه های گردشگری، غذاهای محلی و مردمان محلی، مخاطبان خود را به پیج خود جذب کنید.

۵. نوشیدنی های سالم

نوشیدنی های سالم مانند آب میوه، سبزیجات و غیره، محبوبیت زیادی در بین مخاطبان اینستاگرام دارند. با نشان دادن نوشیدنی های سالم خود در استوری های خود، مخاطبان خود را به پیج خود جذب کنید. همچنین، می‌توانید از استوری های خود برای نشان دادن روش های تهیه نوشیدنی های سالم استفاده کنید.


✔️ پر طرفدار ترین یوتیوبر های دنیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد