پست کده

برسی مطالب مختلف از گوشه به گوشه جهان!

پست کده

برسی مطالب مختلف از گوشه به گوشه جهان!

سنگ سابی چه مراحلی دارد؟

 سنگ‌سابی فرآیند صیقل دادن سنگ است که به منظور رفع پستی و بلندی‌های سنگ و همچنین افزایش درخشندگی آن انجام می‌شود. اگر کفسابی به صورت حرفه‌ای و با رعایت مراحل درست انجام شود، درخشندگی سطح به حدی خواهد بود که نور چراغ‌ها و پنجره‌ها را به صورت آینه‌ای منعکس می‌کند.




شما می‌توانید برای بهره‌مندی از خدمات کفسابی حرفه‌ای در تهران و شهرستان‌ها با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید. همچنین، اگر از موبایل با سایت رسمی صدفساب بازدید می‌کنید، با کلیک بر روی دکمه سبز رنگ تماس با کارشناس، به طور مستقیم با ما تماس بگیرید و از خدمات ویژه این مرکز بهره‌مند شوید.

سنگ‌سابی و کفسابی هر دو نیازمند تخصص و دانش مربوط به خود هستند. در ادامه این بخش، به توضیح مراحل مختلف یک کفسابی مرغوب پرداخته می‌شود.


  مراحل کفسابی با کیفیت

همانطور که پیشتر اشاره شد، مراحل کفسابی بسته به شرایط مختلف ممکن است متفاوت باشد. این شرایط شامل نوع سنگ و... می‌شود که در قسمت‌های قبلی به آن‌ها پرداخته شده است. جهت آشنایی بیشتر با فرایند کفسابی، حالت کلی آن را در ادامه شرح داده‌ایم. البته مراحل کفسابی ممکن است به تشخیص کفساب تغییر یابد.

۱. ساب‌زنی با لقمه ۳۰ یا ۴۶ که برای رفع پستی و بلندی سنگ‌ها استفاده می‌شود. این لقمه بسیار زبر می‌باشد.

۲. با لقمه ۶۰ یا ۸۰ برای کم کردن زبری ساب‌زنی قبل و یکدست کردن بیشتر استفاده می‌شود.

۳. از لقمه ۱۲۰ برای برداشتن رزین و بتونه اضافی و هم‌سطح کردن رزین و بتونه با سنگ استفاده می‌گردد.

۴. اجرای کفسابی با لقمه ۲۰۰ برای آماده‌سازی سنگ. این آماده‌سازی برای عملیات پرداخت ساب است.

۵. لقمه لاکی برای از بین بردن تمامی خط‌های باقی‌مانده از ساب‌های قبلی به کار گرفته می‌شود.

۶. لقمه ۶۰۰ برای صیقلی شدن سنگ استفاده می‌شود. این شماره نسبت به شماره‌های قبلی نرم‌تر است و سمباده نرم‌تر با آن انجام می‌شود.

۷. در مراکزی که با قیمت بسیار پایین‌تر از حد معمول کار کفسابی را انجام می‌دهند، از لقمه ۸۰۰ استفاده نمی‌شود.

۸. کفسابی با لقمه ۳/۴

۹. مراحل نانوساب که باعث جلوگیری از نفوذ مواد شیمیایی به داخل سنگ و درزها می‌شود. این مرحله به صورت اختیاری است و در صورت تمایل مشتری انجام می‌شود.

توجه: مراحلی که گفته شد حالت کلی است و بسته به شرایط ممکن است این مراحل بیشتر یا کمتر شود. پیشنهاد می‌کنیم که با مراجعه به بخش مقالات کفسابی، مطالب مهمی از جمله قیمت کفسابی، تشخیص کفساب حرفه‌ای و... را مشاهده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد