پست کده

برسی مطالب مختلف از گوشه به گوشه جهان!

پست کده

برسی مطالب مختلف از گوشه به گوشه جهان!

برترین مچ بند های شیائومی

مچ بندهای شیائومی در سال های اخیر در مدل های جدید و طراحی های زیبا با تنوع بالا تولید و به بازار عرضه شده است. این مچ بندهای نسبت به قیمت، کارایی فراوانی برای کاربران خود دارند. برترین مچ بندهای شیائومی در مدل های مختلف با هدف هماهنگی بیشتر با سلایق مختلف در بازار در دسترس افراد قرار میگیرد. اما مچ بند هوشمند تنها محصول شیائومی در این بازار نیست. بلکه شیائومی با تولید ساعت هوشمند متنوع در محدوده قیمت های متفاوت توانسته بازار خوبی در این عرصه به خود اختصاص دهد. در این مقاله  قصد داریم درباره مچ بندهای شیائومی بیشتر توضیح دهیم پس با ما همراه شویم.


شیائومی یکی از برترین شرکت های تولید کننده محصولات الکترونیکی در جهان است. این شرکت با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، محبوبیت بسیاری در بین کاربران دارد. یکی از محصولات محبوب شیائومی، مچ بند های هوشمند آن هستند. در این مقاله، به بررسی برترین مچ بند های شیائومی می پردازیم.



1- شیائومی  Mi Band 5


 مچ بند هوشمند می بند 5 شیائومی  دارای صفحه نمایش AMOLED 1.1 اینچی با رزولوشن 126x294 پیکسل است. همچنین، این مچ بند دارای قابلیت هایی مانند رصد ضربان قلب، رصد خواب، شمارش گام و ... است. با باتری 125 میلی آمپر ساعت، این مچ بند حدود 14 روز در حالت استفاده معمولی و 20 روز در حالت آماده به کار قابل استفاده است.




2- شیائومی Mi Band 4


 مچ بند شیائومی می بند 4  دارای صفحه نمایش AMOLED 0.95 اینچی با رزولوشن 120x240 پیکسل است. همچنین، این مچ بند دارای قابلیت هایی مانند رصد ضربان قلب، رصد خواب، شمارش گام و ... است. با باتری 135 میلی آمپر ساعت، این مچ بند حدود 20 روز در حالت استفاده معمولی و 45 روز در حالت آماده به کار قابل استفاده است.




3- شیائومی Mi Band 3


این مچ بند دارای صفحه نمایش OLED 0.78 اینچی با رزولوشن 128x80 پیکسل است. همچنین،  در برسی مچ بند  Mi Band 3 قابلیت هایی مانند رصد ضربان قلب، رصد خواب، شمارش گام و ...مشاهده می شود. با باتری 110 میلی آمپر ساعت، این مچ بند حدود 20 روز در حالت استفاده معمولی و 60 روز در حالت آماده به کار قابل استفاده است.



4- شیائومی Mi Band 2


این مچ بند دارای صفحه نمایش OLED 0.42 اینچی با رزولوشن 72x40 پیکسل است. همچنین، این مچ بند دارای قابلیت هایی مانند رصد ضربان قلب، رصد خواب، شمارش گام و ... است. با باتری 70 میلی آمپر ساعت، این مچ بند حدود 20 روز در حالت استفاده معمولی و 30 روز در حالت آماده به کار قابل استفاده است.



بنابراین، با توجه به مشخصات فنی و قیمت هر یک از مچ بند های شیائومی، می توانید مچ بند مناسب خود را انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد