پست کده

برسی مطالب مختلف از گوشه به گوشه جهان!

پست کده

برسی مطالب مختلف از گوشه به گوشه جهان!

ترفندهای پاکسازی لکه روغن از سرامیک

یکی از مسائلی که برای بسیاری از افرادی که از خودرو استفاده می‌کنند، مشکل‌ساز است، پاک کردن لکه‌های روغن روی موزاییک است. افراد برای رفع این مشکل، تلاش زیادی می‌کنند و اغلب با موفقیت لکه‌های روغنی را پاک می‌کنند.
لکه‌های روغن ممکن است از هر منبعی به وجود آیند و دلایل مختلفی داشته باشند. در ادامه تشریح می‌شود که چرا این لکه‌ها به وجود می‌آیند و چگونه و از کجا بوجود می‌آیند.


علت بوجود امدن لکه های روغن

لکه‌های روغن ممکن است از هر منبعی به وجود آیند و دلایل مختلفی داشته باشند. در همه موارد، پاک کردن این لکه‌ها برای حفظ زیبایی و کیفیت موزاییک و بتن اهمیت دارد.

برای جلوگیری از ایجاد چنین لکه‌هایی باید توجه داشت که چه دستگاه‌ها و ماشین‌آلاتی می‌توانند آن‌ها را ایجاد کنند.

همچنین میتوانید از مطلب کفسابی موزاییک دیدن نمایید. تا با راه حل های زیادی آشنا شوید.



خودرو

استفاده از خودرو ممکن است با مشکل ریزش روغن از موتور یا هر نقطه دیگر خودرو مواجه شود. این مسئله نه تنها خرابی برای خودرو است، بلکه به آسیب رساندن به سطح موزاییک و بتن پارکینگ شما نیز می‌انجامد.

برای جلوگیری از ایجاد لکه‌های روغن روی سطح موزاییک، می‌توانید از یک زیر انداز (مانند کارتن) زیر خودرو استفاده کنید. این راهکار ساده‌ترین و بهترین راه برای جلوگیری از این مشکل است. به این ترتیب، هنگامی که خودرو تعمیرمی‌شود، هیچ لکه‌ای ایجاد نمی‌شود.


دستگاه
استفاده از روغن در بسیاری از دستگاه‌ها ممکن است با مشکل نشت روغن و ایجاد لکه‌های روغن در محیط کارگاه مواجه شود. این لکه‌ها می‌توانند ظاهر کارگاه را زشت و نامنظم کنند و همچنین ممکن است باعث مزاحمت‌هایی شود. اغلب لکه‌های روغن به علت نشت روغن‌های هیدرولیک ایجاد می‌شوند. در صورتی که این لکه‌ها در همان لحظه پاک شوند، معمولا با یک دستمال ساده قابل تمیز شدن هستند. اما اگر بیش از یک روز باقی بمانند، تمیز کردن آنها کار ساده‌ای نیست و نیاز به تلاش بیشتری دارد.

به دلیل اینکه این لکه‌ها بیشتر در کارگاه‌ها به وجود می‌آیند، از اهمیت بالایی برخوردارند و برای تمیز کردن آنها نیاز به روش‌های مختلفی داریم. به زیبایی و نظم دادن به ظاهر کارگاه بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه کنیم.


راهکار های پاکسازی روغن از روی موزائیک

تمیز کردن لکه‌های روغن روی موزاییک و بتن می‌تواند اولین کاری باشد که بعد از ایجاد لکه‌ها به ذهن شما برسد.

1.نوشابه

برای استفاده از روش نوشابه، ابتدا باید روی لکه روغن خشک شده نوشابه بریزید و بگذارید یک شب تمام روی آن بماند تا لکه را تجزیه کند. در روز بعد، می‌توانید با استفاده از محلول مایع ظرفشویی و آب، آن را تمیز کنید. در آخر، از آب خالی برای پاک‌کردن لکه روغن روی موزاییک و بتن استفاده کنید. توجه داشته باشید که استفاده از محلول ظرفشویی ممکن است نتایج متفاوتی داشته باشد و به‌تنهایی ممکن است عملکرد بهتری نداشته باشد. در صورت انجام خودشویی، از مواد ایمنی و ابزار مناسب مطمئن شوید.


مطالب پیشنهادی:

براق کردن سرامیک مات 


2.استفاده از مایع‌های اسیدی
برای تمیز کردن لکه‌های روغن روی موزاییک و بتن، می‌توانید از مایع‌های اسیدی استفاده کنید. یکی از مایع‌های اسیدی معروف برای این منظور، دیسکلر است. با این حال، باید مواظب باشید و دقت کنید که هنگام استفاده از آن هیچ مشکلی برای شما پیش نیاید.

روش استفاده از این مایع به این صورت است که آن را روی لکه بریزید و بعد از گذشت یک دقیقه، آن را با استفاده از آب بشویید. در این روند، سعی کنید به موزاییک و بتن خود آسیب نرسانید.

مهم است به خاطر داشته باشید که استفاده از این مایع‌ها ممکن است خطرناک باشد، بنابراین در مواقع ضروری، دقت کافی را رعایت کنید.



کفسابی الهام ساب بهترین ها را برایتان رقم می زند

مجموعه ی کفسابی الهام ساب با هدف مشتری مداری به خدمت رسانی می پردازد.

 الهام ساب به عنوان یک سنگ سابی ارزان قیمت می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.البته قیمت ارزان به معنای کیفیت پایین کار نیست بلکه هدف این کفسابی جلب رضایت و اعتماد شما عزیزان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد