پست کده

برسی مطالب مختلف از گوشه به گوشه جهان!

پست کده

برسی مطالب مختلف از گوشه به گوشه جهان!

نماشویی با مواد نانو: روشی موثر برای پاکسازی ظاهر ساختمان

با استفاده از فناوری نانو، شستشوی نمای ساختمان با مواد نانو، بهترین روش، آسان ترین روش و مقرون به صرفه ترین روش، برای تمیزی ساختمان شما است. مواد شوینده نانو، با حلالیت قوی تر و قدرت پاک کنندگی بالا به نما آسیب نمی‌زنند، در حالی که روش‌های سنتی و غیره که به عنوان پاک کننده برای نما استفاده می‌شود، معایبی مثل: آسیب به نما، عوض کردن رنگ نما، شوره زدن، سفیدک و… را به همراه داشت. با استفاده از روش شستشو نما با مواد نانو، همراه با کیفیت تضمینی، از طرف شرکت ارائه کننده، دیگر، مشکلات و پیامد‌های ناشی از سایر شوینده های متفرقه، که برای تمیزی نما استفاده می‌کردید را، دیگر نخواهید داشت

نماشویی ساختمان با مواد نانو
مواد نانو، به دلیل حلالیت قوی تر و قدرت پاک کنندگی بالا، از دسته مواد شوینده مدرن هستند که به نما آسیب نمی‌زنند. در حالی که روش‌های سنتی و غیره که به عنوان پاک کننده برای نما استفاده می‌شود، معایبی مثل: آسیب به نما، عوض کردن رنگ نما، شوره زدن، سفیدک و… را به همراه داشت، ولی با استفاده از روش شستشو نما با مواد نانو، همراه با کیفیت تضمینی، از طرف شرکت ارائه کننده، دیگر، مشکلات و پیامد‌های ناشی از سایر شوینده های متفرقه، که برای تمیزی نما استفاده می‌کردید را، دیگر نخواهید داشت.

کاربرد مواد نانو در نماشویی ساختمان
 کاربرد مواد نانو در نماشویی ساختمان، بیشتر برای نما‌هایی است که شستشو نمای آن‌ها، با مواد پاک کننده‌های متفرقه به خوبی تمیز نمی‌شود و فقط باعث کثیفی بیشتر و آسیب به نما می‌شود:

  •     شستشو نما با مواد نانو مناسب نما‌های آجری
  •     شستشو نما با مواد نانو مناسب نما‌های سنگی
  •     شستشو نما با مواد نانو مناسب نما‌های سیمانی

    شستشو نما با مواد نانو، بیشتر مناسب این دسته از ساختمان‌ها هستند و برای نماهای غیر این سه مورد، زیاد مقرون به صرفه نیست

روش های شستشو نما با مواد نانو
نماشویی با مواد نانو، یک روش مناسب برای شستشوی نما است که تمامی کثیفی‌ها، کپک قارچی، روغن و... را از سطح نما می‌زداید. برای شستشوی نما با مواد نانو، از آب ساده استفاده می‌شود و هیچ ماده شوینده‌ای به آن اضافه نمی‌شود¹²³ .

برای شستشوی نما با مواد نانو، می‌توان از روش های مختلفی مثل اسپری کردن یا مالیدن مواد نانو، استفاده کرد. یکی از مزایای شستشوی نمای ساختمان با مواد نانو، از بین بردن آلاینده ها و عوامل فرسایشی از روی نما است.

روش اول: استفاده از این مواد شوینده نانویی برای تمیز کردن نمای ساختمان به دلیل قدرت پاکنندگی بالای این مواد.

روش دوم: بعد از پاک کردن جرم ها و لکه های روی نما؛ نما را با آب به صورت دقیق شستشو داده و در انتهای کار، از مواد نانو مناسبی به منظور مقاومت نما در برابر آب، چربی‌ها، نور خورشید و استحکام در برابر عوامل فرسایشی استفاده می‌شود. انتخاب این مواد با توجه به جنس نما و درخواست مشتری صورت می‌گیرد
.
در نماشویی ساختمان باید به چه نکاتی توجه داشت؟
نماشویی معمولا در دو صورت انجام می شود که اولین حالت آن، نماشویی پس از تکمیل اجرای نما در ساخت و ساز اولیه و دومی نیز نماشویی پس از گذشت زمان و کثیف شدن نمای ساختمان است.
در همین راستا، شرکت مدرن ساب با استفاده از بروزترین تجهیزات نماشویی و با سابقه ای طولانی در امر نماشویی و تمامی خدمات کار در ارتفاع، آمادگی ارائه خدمات نماشویی وشستشوی نمای ساختمان با کیفیت تضمین شده را در مناطق مختلف تهران و شهرهای دیگر دارد.


نماشویی و شستشوی نما نیازمند تخصص، مهارت، ابزار مخصوص، متریال شستشو و همچنین تیمی مجرب است که از ابتدا تا انتهای پروژه با دقت بالا، کار نماشویی را انجام دهد.شما با مراجعه به صفحه پروژه های انجام شده،نمونه کار های انجام شده توسط شرکت مدرن ساب را مشاهده کنید..

مهمترین نکته در امرنماشویی، توجه داشتن به کیفیت اجرا و ایمنی پرسنل می باشد که جهت بالا بردن کیفیت نماشویی بایستی از پرسنل آموزش دیده و تجهیزات به روز استفاده کرد.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد