پست کده

برسی مطالب مختلف از گوشه به گوشه جهان!

پست کده

برسی مطالب مختلف از گوشه به گوشه جهان!

4 پرچمدار قدرتمند شیائومی

پرچمدار های شیائومی گوشی‌هایی هستند که با بهترین مشخصات فنی و تکنولوژی‌های پیشرفته عرضه می‌شوند. این گوشی‌ها رقیب سرسخت بسیاری از برندهای معروف دیگر هستند و با قیمت مناسب و کیفیت بالا مشتریان زیادی را جذب کرده‌اند.

در این مقاله به معرفی چند مدل از پرچمدار های شیائومی در سال ۲۰۲۳ خواهیم پرداخت. این گوشی‌ها از نظر طراحی، صفحه نمایش، دوربین، پردازنده، باتری و نرم افزار ویژگی‌های متمایزی دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.


 

 


1- Xiaomi 13 Pro

 این گوشی شیائومی  با صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تصاویری با کیفیت و روان را نمایش می‌دهد. این صفحه نمایش از فناوری LTPO ۴.۰ استفاده می‌کند که می‌تواند نرخ نوسازی را به صورت پویا تنظیم کند. این گوشی از پردازنده قدرتمند Snapdragon 8 Gen2 بهره می‌برد که عملکردی سریع و روان را ارائه می‌دهد. این پردازنده از نسل پنجم شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند و می‌تواند بازی‌های سنگین را بدون هنگ اجرا کند. دوربین اصلی این گوشی از سنسور ۱ اینچی سونی IMX ۹۸۹ با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل استفاده می‌کند که می‌تواند عکس‌ها و فیلم‌هایی با کیفیت بالا و جزئیات بالا ثبت کند. این دوربین از لنزهای لایکا ساخته شده است و از فناوری‌هایی مانند HDR، OIS، EIS و فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. دوربین دوم این گوشی یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی است که می‌تواند برد زوم ۳.۲ برابری داشته باشد. دوربین سوم این گوشی یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی است که می‌تواند زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای را بگیرد. دوربین سلفی این گوشی یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی است که در قسمت بالای صفحه نمایش قرار دارد. این گوشی از باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ واتی، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ معکوس ۱۰ واتی بهره می‌برد. این گوشی با رابط کاربری MIUI ۱۴ و اندروید ۱۳ عرضه شده است و از امکاناتی مانند حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش، بلوتوث ۵.۲، NFC، Wi-Fi ۶E، گواهی IP68 و اسپیکر استریو دوگانه پشتیبانی می‌کند. قیمت این گوشی در بازار ایران حدود ۳۰ میلیون تومان است.





2- Xiaomi Mi 11 Ultra

 این گوشی یکی از قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین پرچمدار های شیائومی است که با سخت‌افزاری قدرتمند و دوربینی بی‌نظیر به بازار آمده است. این گوشی با صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی OLED با رزولوشن ۱۴۴۰×۳۲۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تصاویری با کیفیت و روان را نمایش می‌دهد. این صفحه نمایش از فناوری‌هایی مانند HDR10+، Dolby Vision و Gorilla Glass Victus پشتیبانی می‌کند. این گوشی از پردازنده Snapdragon 888 بهره می‌برد که یکی از قوی‌ترین پردازنده‌های موجود در بازار است. این پردازنده از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند و می‌تواند بازی‌های سنگین را بدون هنگ اجرا کند. دوربین اصلی این گوشی از سنسور ۱/۱.۱۲ اینچی سامسونگ GN2 با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل استفاده می‌کند که بزرگ‌ترین سنسور دوربین در میان گوشی‌های هوشمند است. این دوربین می‌تواند عکس‌ها و فیلم‌هایی با کیفیت بالا و جزئیات بالا ثبت کند. این دوربین از فناوری‌هایی مانند HDR، OIS، EIS و فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند.




3- Xiaomi Mi Mix Fold3

این گوشی یکی از جدیدترین و خاص‌ترین پرچمدار های شیائومی است که با طراحی تاشو و صفحه نمایش فلکسیبل به بازار آمده است. این گوشی با صفحه نمایش ۸.۰۱ اینچی OLED با رزولوشن ۱۸۶۰×۲۴۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، تصاویری با کیفیت و روان را نمایش می‌دهد. این صفحه نمایش از فناوری HDR10+ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به صورت تاشو به اندازه ۶.۵۲ اینچ کوچک شود. این گوشی از پردازنده Snapdragon 888 بهره می‌برد که یکی از قوی‌ترین پردازنده‌های موجود در بازار است. این پردازنده از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند و می‌تواند بازی‌های سنگین را بدون هنگ اجرا کند. دوربین اصلی این گوشی از سنسور ۱/۱.۱۲ اینچی سامسونگ GN2 با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل استفاده می‌کند که بزرگ‌ترین سنسور دوربین در میان گوشی‌های هوشمند است. این دوربین می‌تواند عکس‌ها و فیلم‌هایی با کیفیت بالا و جزئیات بالا ثبت کند. این دوربین از فناوری‌هایی مانند HDR، OIS، EIS و فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. دوربین دوم این گوشی یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی است که می‌تواند برد زوم ۳ برابری داشته باشد. دوربین سوم این گوشی یک دوربین ماکرو ۸ مگاپیکسلی است که می‌تواند عکس‌هایی با جزئیات بالا از اشیاء نزدیک بگیرد. این گوشی از باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی و شارژ بی‌سیم ۴۰ واتی بهره می‌برد.






4- Xiaomi Redmi K50 Pro

این گوشی یکی از محبوب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین پرچمدار های شیائومی است که با قیمت مناسب و مشخصات فنی بالا مشتریان زیادی را جذب کرده است. این گوشی با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تصاویری با کیفیت و روان را نمایش می‌دهد. این صفحه نمایش از فناوری HDR10+ پشتیبانی می‌کند و دارای حفره‌ای در قسمت وسط بالا برای دوربین سلفی است. این گوشی از پردازنده Snapdragon 870 بهره می‌برد که یکی از بهترین پردازنده‌های موجود در بازار است. این پردازنده از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند و می‌تواند بازی‌های سنگین را بدون هنگ اجرا کند. دوربین اصلی این گوشی از سنسور سونی IMX ۶۸۶ با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل استفاده می‌کند که می‌تواند عکس‌ها و فیلم‌هایی با کیفیت بالا و جزئیات بالا ثبت کند. این دوربین از فناوری‌هایی مانند HDR، OIS، EIS و فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. دوربین دوم این گوشی یک دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی است که می‌تواند زاویه دید ۱۲۳ درجه‌ای را بگیرد. دوربین سوم این گوشی یک دوربین تله ماکرو ۵ مگاپیکسلی است که می‌تواند عکس‌هایی با جزئیات بالا از اشیاء نزدیک بگیرد. دوربین سلفی این گوشی یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی است که در قسمت بالای صفحه نمایش قرار دارد. این گوشی از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد. این گوشی با رابط کاربری MIUI ۱۲.۵ و اندروید ۱۱ عرضه شده است.


این ها بهترین پرچمدار هایی بود که در برند شیائومی معرفی شده است.شما می توانید با امکان خرید قسطی بدون پیش پرداخت و ضامن فروشگاه تی جی پلاس  می توانید بهترین گوشی های پرچم دار را به صورت به صرفه خریداری کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد